Щоденник літньої педагогічної практики. Вісті з практики студентів спеціальності “Початкова освіта”
Для студентів літня практика розпочалась не очікувано в онлайн режимі. Взявшись за виконання перших завдань, таких як: відео-візитка “Ми -різні, ми – схожі”, притча для вогника та мотиваційне відео для батьків “Літо в таборі 2020”, перше, що спало на думку студентам, – буде складно виконати завдання без участі дітей, але навпаки, ці завдання вони виконували з великою цікавістю та з легкістю.
Онлайн табір для студентів та методистів – своєрідний виклик на вимогу бути гнучкими та вміти перебудуватись до умов життя під час карантину.
Завершився організаційний період дистанційної літньої педагогічної практики. Можна підсумувати, що будь – які завдання для студентів педагогічного коледжу та методистів циклової комісії шкільної педагогіки та психології приводять до знаходження нових підходів та осучасненню традиційних форм роботи інформаційно – комунікативними технологіями. Підбір цікавих завдань, творчий пошук студентів, креатив робить атмосферу практики справжнім відпочинком, а не важкою працею.
Методист літньої педагогічної практики Муравська О.А.
Щоденник літньої педагогічної практики
Вісті з практики 3 В шк. спеціальності “Початкова освіта”
Надзвичайна згуртованість студентів 3 В шк протягом організаційного періоду дозволила підсумок організаційного періоду оформити в креативній формі. Пропонуємо розповідь учасників літньої педагогічної практики.
Отже, З Вами говорить 3 В шк! Зараз загін «Апельсинки»!
для перегляду натисність на посилання
ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ НАТИСНІСТЬ НА ПОСИЛАННЯ
Коментарі відсутні