23 квітня 2021 року відбулась зустріч робочих груп кафедри педагогіки та фахового педагогічного коледжу (Акопян А.В., Деревянко В.М., Смоляк В.М.). Метою цієї зустрічі було встановлення наступності програм підготовки молодших бакалаврів та першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Члени робочих груп обговорили зміст програм, подальші перспективи здобувачів при вступі в Хортицьку академію, узгодили назви навчальних компонентів. Представники […]
20 жовтня 2022 року в рамках програми академічної мобільності викладачами циклової комісії освітньої галузі «Мистецтво», «Технології» педагогічного фахового коледжу Хортицької національної академії було проведене сумісне засідання з колегами мистецьких дисциплін комунального закладу «Уманський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж імені Т. Г. Шевченка Черкаської обласної ради». Грунтовно обговорили проблему використання проєктних технологій як засіб формування предметних, міжпредметних, ключових, […]
Відповідно до Угоди про співпрацю між Комунальним закладом вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради та КЗ «Балтський педагогічний фаховий коледж», з метою розширення співпраці у сфері наукової та освітньої діяльності 15 листопада 2021 року викладачем-методистом педагогічного фахового коледжу Хортицької національної академії Лапіною А.О. проведено online навчальне заняття з методики навчання української мови […]
З метою дотриманню високих професійних стандартів у всіх сферах діяльності педагогічного фахового коледжу Хортицької національної академії (освітній, науковій, методичній, виховній), творча група сприяння академічній доброчесності активізувала свою діяльність. Питання дотримання принципів академічної доброчесності розглядалися на виховних годинах в академічних групах 1-2 курсів. Члени творчої групи, які проводили зустрічі зі студентами, спрямували свою розмову на поглиблення […]
13 грудня відбулось чергове засідання робочої групи педагогічного фахового коледжу Хортицької національної академії з проблеми впровадження кредитно-модульної системи оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. Група закінчила роботу з оновлення «Положення про курсові роботи» та розробила критерії оцінювання курсових робіт за 100-бальною шкалою. Було вдосконалено механізм переведення оцінок із національної системи оцінювання до 100-бальної для раніше вивчених […]