Enter your keyword

Останні новини

Переддипломна практика – безцінний крок до професії вчителя

Переддипломна практика – безцінний крок до професії вчителя

 Фахівець XXI століття – це людина, яка вільно володіє сучасними інформаційними технологіями, постійно підвищує і вдосконалює свій професійний рівень. Придбання нових знань і навичок, практично корисних і застосовуваних у роботі в епоху інформаційного суспільства значно розширює можливості самореалізації і самовдосконалення.

Завершилась переддипломна педагогічна практика у студентів 3-Є курсу спеціальності 013 Початкова освіта, а разом з нею і шість тижнів напруженої праці, творчості, активності.

        Відповідно до постанови  Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 W211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», рішення Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 про запровадження режиму надзвичайної ситуації на всій території України до 24.04.2020, наказу від 25.03.2020 №104 «Про організацію освітнього процесу в Хортицькій національній академії під час карантину» у зв’язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), дотримання протиепідеміологічних вимог та виконання рекомендацій запланована переддипломна  педагогічна практика  студентів  3-Є сп 013 Початкова освіта (з 06.04 до 15.05.20 р.) проводилась у зв’язку  з базовими  закладами освіти  із  застосуванням дистанційного супроводу виконання  завдань практики.

Методисти педагогічної  практики прагнули забезпечити  належний рівень дистанційного супроводу, надання організаційної, навчально-методичної  та консультативної допомоги студентам-практикантам, підтримувати зв’язок з учителями початкових класів,  які мають досвід роботи з дітьми з організації дистанційної освіти.

        Для дистанційного супроводу  виконання  студентами завдань  педагогічної  практики на сайті  коледжу були  розміщені інформаційні та навчально-методичниі матеріали (проекти наказів на практику,  методичні рекомендації, уточнені завдання,   зразки документів,  форми звітності, інформаційні ресурси, відеозаняття та ін.), проводились відеоконференції на платформі  ZOOM.

      За час проходження переддипломної педагогічної практики студенти

показали достатній рівень знань з психології, педагогіки та  фахових методик початкової освіти, а також уміння використовувати їх в освітньому процесі. Про це свідчать розроблені конспекти уроків, зняті  відео фрагменти уроків, випускники показали вміння  раціонального поєднання ефективних форм, методів, прийомів, видів робіт на уроках і у позаурочний час. Практика в он-лайн режимі допомогла студентам  виробити практичні уміння і навички щодо розроблення  календарного планування, працювати з наочністю, виготовляти дидактичний матеріал для уроків, атрибути для ігор, бесід та інших видів діяльності, проводити  відео заняття.

  У висновках звітів студенти відзначають, що усі умови для проходження практики в дистанційному режимі були створені,  вбачають  необхідність у  самовдосконаленні, знаходженні  індивідуального підходу до дітей, використанні якомога більше сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, навчальних та розвиваючих презентацій, аудіо записів тощо.

Усі переконалися у тому, що педагогічна практика в дистанційному режимі цікава і має свої позитивні моменти, а  вчитель має йти в ногу з часом, бути різнобічною людиною, постійно самовдосконалюватись.

                                                              Завідувач з НВП Ольга Гужва

Коментарі відсутні

Добавить комментарий

Your email address will not be published.