Enter your keyword

Останні новини

Професійне зростання

Професійне зростання

У здобувачів освіти 3-х курсів спеціальності 012 Дошкільна освіта, 013  Початкова освіта та 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво) фахового педагогічного коледжу Хортицької національної навчально-реабілітаційної академії завершується літня педагогічна практика, мета якої – практичне засвоєння студентами змісту, форм і методів виховної роботи з дітьми у літній оздоровчий  період.

Дистанційне проходження практики дало можливість здійснити ґрунтовну теоретичну і практичну  підготовку студентів до роботи з дітьми влітку: створити безліч відео-інструкцій для проведення різноманітних ігор, поробок, мотиваційних відео, контентів про життя у оздоровчому закладі, анімаційних презентацій про вікові особливості дітей, онлайн-квестів, скарбничок різноманітних заходів, ігор, руханок, пісень тощо.

Все різноманіття запропонованих заходів демонструють, що літній відпочинок у закладах оздоровлення – це не тільки ігри та спілкування, а й час для саморозвитку та самовдосконалення, це нові ідеї, постійний творчий пошук, співпраця в групах, відбір кращих варіантів виконання завдань із запропонованих, інтенсивне формування професійно-педагогічних компетентностей: інформаційної, комунікативної, соціально-психологічної організаційно-технологічної, методичної, креативної, рефлексивно-оцінювальної.

Викладачі та здобувачі освіти 3-х курсів не залишились байдужими до людського горя і вимушених випробувань, згуртувались і проводили волонтерську роботу у гуртожитку академії та у Запорізькій спеціалізованій школі-інтернат «Січовий колегіум», де проживають біженці із зони бойових дій із Гуляйпільського, Мелітопольського, Оріхівського районів Запорізької області. Спочатку відчувалось, що діти мовчазні, замкнуті, перелякані. Цікаві бесіди, художнє малювання, аплікація, ігрова діяльність, спортивні свята, руханки сприяли активізації дітей. Емоційне проживання дітьми ціннісних стосунків у кожен окремий момент організованої різноманітної діяльності супроводжувалось палітрою емоцій: радість, ніжність, любов, жарти, хвилювання, здивування, цікавість… – усе це педагогічно значуще і життєво важливо для дитини. Переконалися, що як ніколи зараз потрібні вправи на згуртування, співпрацю, відчуття дружнього і сильного плеча, підтримку, зарядження енергією. А головне, зрозуміли, що наша місія: берегти любов і тепло, дбати про дітей і підтримувати їх! «З любов’ю до Дитини!» – професійне і творче кредо наших здобувачів освіти.

Дорогі третьокурсники, протягом педагогічної практики спостерігали вашу щирість та душевність, відкритість до нового, вміння прислуховуватись та в той же час створювати нове, бути вдячними та конструктивними, радіти та захоплюватись, зростати та розвиватись, відчувати досягнення та ставити нові вимоги до себе, щоб досягати нові перемоги.

 Нехай неоціненний досвід, який ви отримали під час проходження практики, стане вам у нагоді і ви зможете його реалізувати найближчим часом, бо ви – сучасні, креативні, талановиті!                        

Завідувач з навчально-виробничої практики Ольга Гужва

Коментарі відсутні

Добавить комментарий

Your email address will not be published.