Enter your keyword

Останні новини

Найкраща професія під сонцем

Найкраща професія під сонцем

Вітаю студентів 3-Г спеціальгості 012 Дошкільна освіта із успішним завершенням переддипломної  педагогічної практика, яка проходила відповідно до навчального плану з 06.04 до 01.05.20 р.

    Для дистанційного супроводу  виконання студентами завдань  педагогічної  практики на сайті коледжу були розміщені інформаційні та навчально-методичниі матеріали (проєкти наказів на практику,  методичні рекомендації, уточнені завдання,   зразки документів,  форми звітності, інформаційні ресурси, відеозаняття та ін.), проводилась відеоконференція на платформі ZOOM. 

      Методисти педагогічної  практики постарались забезпечити  належний рівень дистанційного супроводу, надання організаційної, навчально-методичної  та консультативної допомоги студентам-практикантам, підтримували  зв’язок з вихователями закладів дошкільної освіти, які мають досвід роботи з дітьми з організації дистанційної освіти.

      У звітах  студенти зазначають,  що на попередніх видах практики отримали такі уміння та навички: спостерігати і аналізувати навчально-виховну роботу з дітьми, оцінювати її ефективність; оволоділи вміннями і навичками самостійної роботи з дітьми різного віку, планувати освітню роботу з різних видів діяльності; розвивати професійні здібності майбутнього вихователя, їх інтерес та любов до педагогічної роботи,  до дітей. 

      Під час проходження переддипломної педагогічної практики студенти

показали достатній рівень знань із дошкільної психології, педагогіки та методик з дошкільної освіти, а також уміння використовувати їх в освітньому процесі. Про це свідчать розроблені перспективні та календарні плани освітньої  роботи з дітьми, зняті різноманітні відеозаняття, студенти показали вміння раціонально поєднувати ефективні форми, методи, прийоми, види робіт на занятті. Практика у дистанційній формі допомогла студентам виробити практичні уміння і навички щодо розробки перспективного та календарного планування, планувати роботу на день, працювати з наочністю, виготовляти дидактичний матеріал для занять, атрибути для ігор, бесід та інших видів діяльності, проводити  відеозаняття. Позитивним є і те, що практиканти підготувала такі консультації для батьків: «Батькам на час COVID-19: наодинці з дітьми», «Як організувати день майбутнього першокласника», «Говорімо з нашими діточками правильно та красиво», «Десять фраз дитині замість Хочеш – Перехочеш» та інщі.

       У висновках звітів студенти відзначають, що усі умови для проходження практики в дистанційному режимі були створені,  вбачають необхідність у самовдосконаленні, знаходженні індивідуального підходу до дітей, використанні якомога більше сучасних інформаційно-комунікативних технологій, навчальних та розвиваючих мультфільмів, презентацій, аудіо записів тощо. Отже, всі переконалися у тому, що педагогічна практика в дистанційному режимі цікава і має свої позитивні моменти.  

  Здоров’я Вам, енергії та наснаги!

                                                                    З повагою і любов’ю завідувач з НВП

                                                                        Ольга Гужва

Коментарі відсутні

Добавить комментарий

Your email address will not be published.