Практична підготовка
У здобувачів освіти 3 курсу групи В педагогічного фахового коледжу Хортицької національної академії завершується важливий етап професійної підготовки – практика позанавчальної виховної роботи. За час проходження даного виду практики майбутні вчителі оволоділи вміннями планування виховної діяльності, проведення різноманітних форм виховної роботи із застосуванням традиційних та інноваційних освітніх технологій; організовувати виховні заняття, враховуючи психологічні особливості дітей початкової школи.
Проходячи практику, майбутні вчителі формували у дітей початкової школи ціннісне ставлення до себе та людей, до праці й природи, до культури і суспільства. Це загальні виховні орієнтири, які реалізовувались під час проведення оффлайн і онлайн занять. Здобувачі освіти організовували захоплюючі віртуальні подорожі, під час яких знайомили школярів з цікавими туристичними об’єктами України та Європи, мандрівки в минуле, проводили інтелектуальні змагання та вікторини, організовували авторські виставки дитячих робіт та рекламували сучасну дитячу літературу, пропонували рухливі, інтерактивні ігри та організовували свята, квести, майстерні.
Здобувачі освіти Шип Карина, Прокопенко Карина спробували себе в ролі екскурсоводів, проводячи віртуальний тур країнами Європи. Не менш захоплюючими і пізнавальними були заняття «Історія кінематографу», «Слідство ведуть знавці», «Історія виникнення книги», «Мультляндія», проведені Скляровою Валерією, Наливайко Ольгою, Матюніною Варварою, Саранчою Валерією.
Здобувачі освіти не лише навчились проводити різні форми виховної діяльності, а й оволоділи навичками науково-дослідної роботи, вміннями здійснювати психолого-педагогічні спостереження за учнями, аналізувати заняття, робити самоаналіз власної професійної діяльності.
Запровадження карантину, пов’язаного із поширенням в Україні вірусу COVID -19, і перехід навчального закладу на дистанційне навчання дещо змінили традиційний режим проходження практики, але здобувачам освіти були створені всі організаційно-педагогічні умови для її успішного проведення.
Проходячи практику в дистанційному форматі, майбутні вчителі покращили свою цифрову грамотність, оволоділи інформаційно-комунікаційними технологіями, навчились користуватись електронними ресурсами для проведення виховних заходів.
Бажаємо не зупинятись на досягнутому і бути успішними в наступних видах педагогічної практики!
Методист – Бикова Т.Б.
Коментарі відсутні