Черговий рубіж до професії-мрії подолано
Переддипломна (безперервна) педагогічна практика для здобувачів освіти – останній надважливий вид практики. Для студентів педагогічного фахового коледжу Хортицької національної академії – це крок до омріяної професії.
Упродовж січня-лютого здобувачі освіти педагогічних спеціальностей нашого закладу працювали на посадах вчителя початкових класів, вчителя образотворчого мистецтва. Здобувачі освіти набували досвіду в обраному фахові, самостійно здійснюючи професійну діяльність.
Чи закохані Ви у свою професію так, як закохані в неї студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта? Про тривалий та складний, але такий цікавий та змістовний шлях до опанування однієї з найкращих професій – професії вихователя закладу дошкільної освіти, розповіли студенти 4 курсу групи А під час підсумкової конференції за результатами педагогічної практики. Очікування та сподівання, труднощі та успіхи переконали здобувачів освіти в правильності вибору професії та стали стимулом до подальшого професійного зростання.
Студенти спеціальностей 013 Початкова освіта та 014.12 Середня освіта (Образотворче мистецтво) мали змогу проходити практику в закладах різних типів. Вони відзначають, що практика багатьом дала цілісне уявлення про професію, про її труднощі і переваги. Випускники звітують про використаний чималий арсенал методів і прийомі, технологій і стратегій (як класичних, так і нових), щоб уроки зробити цікавими, інтегрованими, діяльнісними. Незважаючи на навчання і роботу в умовах війни, студенти-практиканти створили належні умови для освітньої діяльності (за словами однієї зі студенток «… боялися підвести вчителя, дітей, коледж»!). І слова подяки від вчителів-наставників засвідчують той факт, шановні студенти, що більшість із вас пам’ятали не тільки про «виконати завдання практики», а й про дещо більше – навчити, виховати, залишити про себе добру згадку.
Отож, підбито підсумки практики здобувачів освіти – майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, вчителів образотворчого мистецтва, вчителів початкових класів – і черговий рубіж до професії-мрії подолано!
Алла ЛАПІНА, завідувач навчально-виробничої практики
Коментарі відсутні