Циклова комісія викладачів математики і інформатики
Методична проблема ЦК викладачів математичних дисциплін і інформатики:
«Комплексна професійна підготовка сучасного педагога початкової освіти згідно з Концепцією Нової української школи у процесі викладання математичних і комп’ютерних дисциплін».
Ляшенко Інеса Анатоліївна
голова циклової комісії, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист.
Освіта. Запорізький державний університет.
Спеціальність за дипломом: математика.
Викладає математику, основи початкового курсу математики, методику навчання математики.
Методична проблема.
Сучасні підходи до професійної математичної підготовки студентів на засадах компетентнісного підходу згідно з Концепцією «Нова українська школа».
Публікації.
- Впровадження стратегій розвитку критичного мислення при формуванні предметних компетентностей на засадах діяльнісного підходу згідно з Концепцією «Нова українська школа». Інновації у професійній діяльності педагога: проблеми, теорія, практика: збірник матеріалів ІІ Регіон. наук.-практ. конф., 31 трав. 2019 р. Нікополь: КВНЗ «НПК» ДОР, 2019.
- Професійна підготовка сучасного педагога початкової освіти у процесі викладання математичних дисциплін. Нова українська школа: реалії, досвід, перспективи розвитку:збірник матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. науковців, педагогів та студентів, 7-8 лист. 2019 р. Умань: КВНЗ «УГПК ім. Т.Г.Шевченка», С.177-184.
- Сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх педагогів при вивченні математичних дисциплін (з досвіду роботи). Підготовка фахівців дошкільної та початкової галузі в контексті сучасних тенденцій розвитку педагогічної освіти: проблеми, теорія, практика: збірник матеріалів ІІ Регіон. наук.-практ. конф., 8 квіт. 2020 р. Запоріжжя: КЗВО ХННРА ЗОР, 2020.
Бородін Андрій Андрійович
викладач першої кваліфікаційної категорії.
Освіта. Запорізький національний університет.
Спеціальність за дипломом: магістр інформатики, викладач інформатики.
Викладає інформатику, практичний курс інформатики з елементами програмування, практичний курс інформатики, методику навчання інформатики, інформаційно-комунікаційні технології навчання, технічні засоби навчання, інтернет-технології в освіті.
Методична проблема.
Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів.
Публікації.
- Використання WEB-ресурсів для формування ІКТ компетентностей учнів в НУШ. Інновації у професійній діяльності педагога: проблеми, теорія, практика: збірник матеріалів ІІІ Регіон. наук.-практ. конф., 22 квіт. 2020 р. Нікополь: КВНЗ «НПК» ДОР, 2020.
Голець Любов Михайлівна
викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист, відмінник освіти України.
Освіта. Запорізький державний університет.
Спеціальність за дипломом: вчитель математики і фізики.
Викладає математику, основи початкового курсу математики, методику навчання математики.
Методична проблема.
Удосконалення математичних компетентностей студентів груп нового набору в процесі викладання навчальних дисциплін загальноосвітньої підготовки.
Публікації.
- Сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх педагогів при вивченні математичних дисциплін (з досвіду роботи). Підготовка фахівців дошкільної та початкової галузі в контексті сучасних тенденцій розвитку педагогічної освіти: проблеми, теорія, практика: збірник матеріалів ІІ Регіон. наук.-практ. конф., 8 квіт. 2020 р. Запоріжжя: КЗВО ХННРА ЗОР, 2020.
Макєєва Олена Анатоліївна
викладач другої квліфікаційної категорії.
Освіта. Запорізький національний університет.
Спеціальність за дипломом: математика.
Викладає математику, основи початкового курсу математики.
Методична проблема.
Впровадження інноваційних технологій у процесі математичної підготовки студентів.
Публікації.
- Сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх педагогів при вивченні математичних дисциплін (з досвіду роботи). Підготовка фахівців дошкільної та початкової галузі в контексті сучасних тенденцій розвитку педагогічної освіти: проблеми, теорія, практика: збірник матеріалів ІІ Регіон. наук.-практ. конф., 8 квіт. 2020 р. Запоріжжя: КЗВО ХННРА ЗОР, 2020.
Онуфрієнко Олена Григорівна
викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист, відмінник освіти України.
Освіта. Запорізький педагогічний інститут.
Спеціальність за дипломом: вчитель фізики та математики.
Викладає математику, основи початкового курсу математики, методику навчання математики.
Методична проблема.
Формування математичної компетентності як органічної складової професійної підготовки сучасного педагога початкової освіти згідно з Концепцією Нової української школи.
Публікації.
- Формування математичної компетентності як органічної складової професійних компетентностей майбутнього вчителя початкової школи (на прикладі заняття з основ початкового курсу математики). Підготовка фахівців дошкільної та початкової галузі в контексті сучасних тенденцій розвитку педагогічної освіти: проблеми, теорія, практика: збірник матеріалів ІІ Регіон. наук.-практ. конф., 8 квіт. 2020 р. Запоріжжя: КЗВО ХННРА ЗОР, 2020.
Попович Ігор Федорович
викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист.
Освіта. Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського, Класичний приватний університет.
Спеціальність за дипломом: вчитель фізики, астрономії та основ інформатики; педагогіка вищої школи.
Викладає основи алгоритмізації та програмування, методику інформатики в початковій школі, практичний курс інформатики, інтернет-технології в освіті, ІКТ, ТЗН.
Методична проблема.
Підготовка вчителя початкової школи до формування інформаційно-цифрової компетентності учнів Нової української школи.
Публікації.
- До проблеми підготовки майбутніх вчителів початкової школи з використанням хмарних технологій. Теорія та практика інноваційного розвитку сучасної освіти в контексті її реформування: збірник матеріалів І Всеукр. наук.-практ. конф., 21 бер. 2019 р. Дніпро: КЗВО «ДПК» ДОР, 2019.
- До проблеми інтеграції хмарних сервісівGOOGLEз LMS в освітньому процесі педагогічного коледжу. Підготовка фахівців дошкільної та початкової галузі в контексті сучасних тенденцій розвитку педагогічної освіти: проблеми, теорія, практика: збірник матеріалів ІІ Регіон. наук.-практ. конф., 8 квіт. 2020 р. Запоріжжя: КЗВО ХННРА ЗОР, 2020.
Смоляк Володимир Мирославович
заступник директора з навчальної роботи, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист.
Освіта. Запорізький педагогічний коледж, Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького, Класичний приватний університет.
Спеціальність за дипломом: вчитель початкових класів, організатор розвиваючих комп’ютерних ігор, вчитель хімії та основ інформатики.
Викладає інформатику, методику навчання інформатики, практичний курс інформатики з елементами програмування, практичний курс інформатики, інформаційнокомунікаційні технології навчання, технічні засоби навчання.
Методична проблема.
Удосконалення персонального навчального середовища майбутнього вчителя початкової школи.
Публікації.
- До проблеми формування освітнього середовища вчителя Нової української школи. Актуальні питання сучасної педагогіки: творчість, майстерність, професіоналізм: збірник матеріалів Міжн. викладацько-студент. наук.-практ. конф., 13 бер. 2020 р. Кременчук: Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С. Макаренка, 2020.
- До проблеми формування персонального навчального середовища майбутнього вчителя початкової школи в умовах карантину. Підготовка фахівців дошкільної та початкової галузі в контексті сучасних тенденцій розвитку педагогічної освіти: проблеми, теорія, практика: збірник матеріалів ІІ Регіон. наук.-практ. конф., 8 квіт. 2020 р. Запоріжжя: КЗВО ХННРА ЗОР, 2020.
Череп Тетяна Володимирівна
спеціаліст першої кваліфікаційної категорії.
Освіта. Запорізький державний університет.
Спеціальність за дипломом: математика.
Викладає математику, основи початкового курсу математики, методику навчання математики.
Чеченя Вадим Сергійович
викладач вищої кваліфікаційної категорії.
Освіта. Запорізький національний університет.
Спеціальність за дипломом: прикладна математика.
Викладає інформатику, основи алгоритмізації та програмування, практичний курс інформатики з елементами програмування, ІКТ, ТЗН.
Методична проблема.
Використання веб-ресурсів для формування ІКТ компетентності учнів у Новій українській школі.
Публікації.
- Використання WEB-ресурсів для формування ІКТ компетентностей учнів в НУШ. Інновації у професійній діяльності педагога: проблеми, теорія, практика: збірник матеріалів ІІІ Регіон. наук.-практ. конф., 22 квіт. 2020 р. Нікополь: КВНЗ «НПК» ДОР, 2020.
Шестопал Олена Олегівна
спеціаліст.
Освіта. Запорізький національний університет.
Спеціальність за дипломом: фахівець з інформаційних технологій, вчитель інформатики.
Викладає основи алгоритмізації та програмування, практичний курс інформатики, інформатику (ІКТ, ТЗН).
Методична проблема.
Форми і методи активізації освітньої діяльності студентів на заняттях з інформатики.