Enter your keyword

ЦК викладачів математичних дисциплін

Циклова комісія викладачів математики і інформатики

Методична проблема ЦК викладачів математичних дисциплін і інформатики:

«Комплексна професійна підготовка сучасного педагога початкової освіти згідно з Концепцією Нової української школи у процесі викладання математичних і комп’ютерних дисциплін».

Ляшенко Інеса Анатоліївна

голова циклової комісії, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист.

Освіта. Запорізький державний університет.

Спеціальність за дипломом: математика.

Викладає математику, основи початкового курсу математики, методику навчання математики.

Методична проблема.

Сучасні підходи до професійної математичної підготовки студентів на засадах компетентнісного підходу згідно з Концепцією «Нова українська школа».

Публікації.

  • Впровадження стратегій розвитку критичного мислення при формуванні предметних компетентностей на засадах діяльнісного підходу згідно з Концепцією «Нова українська школа». Інновації у професійній діяльності педагога: проблеми, теорія, практика: збірник матеріалів ІІ Регіон. наук.-практ. конф., 31 трав. 2019 р. Нікополь: КВНЗ «НПК» ДОР, 2019.
  • Професійна підготовка сучасного педагога початкової освіти у процесі викладання математичних дисциплін. Нова українська школа: реалії, досвід, перспективи розвитку:збірник матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. науковців, педагогів та студентів, 7-8 лист. 2019 р. Умань: КВНЗ «УГПК ім. Т.Г.Шевченка», С.177-184.
  • Сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх педагогів при вивченні математичних дисциплін (з досвіду роботи). Підготовка фахівців дошкільної та початкової галузі в контексті сучасних тенденцій розвитку педагогічної освіти: проблеми, теорія, практика: збірник матеріалів ІІ Регіон. наук.-практ. конф., 8 квіт. 2020 р. Запоріжжя: КЗВО ХННРА ЗОР, 2020.

Бородін Андрій Андрійович

викладач першої кваліфікаційної категорії.

Освіта. Запорізький національний університет.

Спеціальність за дипломом: магістр інформатики, викладач інформатики.

Викладає інформатику, практичний курс інформатики з елементами програмування, практичний курс інформатики, методику навчання інформатики, інформаційно-комунікаційні технології навчання, технічні засоби навчання, інтернет-технології в освіті.

Методична проблема.

Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів.

Публікації.

  • Використання WEB-ресурсів для формування ІКТ компетентностей учнів в НУШ. Інновації у професійній діяльності педагога: проблеми, теорія, практика: збірник матеріалів ІІІ Регіон. наук.-практ. конф., 22 квіт. 2020 р. Нікополь: КВНЗ «НПК» ДОР, 2020.

Голець Любов Михайлівна

викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист, відмінник освіти України.

Освіта. Запорізький державний університет.

Спеціальність за дипломом: вчитель математики і фізики.

Викладає математику, основи початкового курсу математики, методику навчання математики.

Методична проблема.

Удосконалення математичних компетентностей студентів груп нового набору в процесі викладання навчальних дисциплін загальноосвітньої підготовки.

Публікації.

  • Сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх педагогів при вивченні математичних дисциплін (з досвіду роботи). Підготовка фахівців дошкільної та початкової галузі в контексті сучасних тенденцій розвитку педагогічної освіти: проблеми, теорія, практика: збірник матеріалів ІІ Регіон. наук.-практ. конф., 8 квіт. 2020 р. Запоріжжя: КЗВО ХННРА ЗОР, 2020.

Макєєва Олена Анатоліївна

викладач другої квліфікаційної категорії.

Освіта. Запорізький національний університет.

Спеціальність за дипломом: математика.

Викладає математику, основи початкового курсу математики.

Методична проблема.

Впровадження інноваційних технологій у процесі математичної підготовки студентів.

Публікації.

  • Сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх педагогів при вивченні математичних дисциплін (з досвіду роботи). Підготовка фахівців дошкільної та початкової галузі в контексті сучасних тенденцій розвитку педагогічної освіти: проблеми, теорія, практика: збірник матеріалів ІІ Регіон. наук.-практ. конф., 8 квіт. 2020 р. Запоріжжя: КЗВО ХННРА ЗОР, 2020.

 

Онуфрієнко Олена Григорівна

викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист, відмінник освіти України.

Освіта. Запорізький педагогічний інститут.

Спеціальність за дипломом: вчитель фізики та математики.

Викладає математику, основи початкового курсу математики, методику навчання математики.

Методична проблема.

Формування математичної компетентності як органічної складової професійної підготовки сучасного педагога початкової освіти згідно з Концепцією Нової української школи.

Публікації.

  • Формування математичної компетентності як органічної складової професійних компетентностей майбутнього вчителя початкової школи (на прикладі заняття з основ початкового курсу математики). Підготовка фахівців дошкільної та початкової галузі в контексті сучасних тенденцій розвитку педагогічної освіти: проблеми, теорія, практика: збірник матеріалів ІІ Регіон. наук.-практ. конф., 8 квіт. 2020 р. Запоріжжя: КЗВО ХННРА ЗОР, 2020.

 

Попович Ігор Федорович

викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист.

Освіта. Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського, Класичний приватний університет.

Спеціальність за дипломом: вчитель фізики, астрономії та основ інформатики; педагогіка вищої школи.

Викладає основи алгоритмізації та програмування, методику інформатики в початковій школі, практичний курс інформатики, інтернет-технології в освіті, ІКТ, ТЗН.

Методична проблема.

Підготовка вчителя початкової школи до формування інформаційно-цифрової компетентності учнів Нової української школи.

Публікації.

  • До проблеми підготовки майбутніх вчителів початкової школи з використанням хмарних технологій. Теорія та практика інноваційного розвитку сучасної освіти в контексті її реформування: збірник матеріалів І Всеукр. наук.-практ. конф., 21 бер. 2019 р. Дніпро: КЗВО «ДПК» ДОР, 2019.
  • До проблеми інтеграції хмарних сервісівGOOGLEз LMS в освітньому процесі педагогічного коледжу. Підготовка фахівців дошкільної та початкової галузі в контексті сучасних тенденцій розвитку педагогічної освіти: проблеми, теорія, практика: збірник матеріалів ІІ Регіон. наук.-практ. конф., 8 квіт. 2020 р. Запоріжжя: КЗВО ХННРА ЗОР, 2020.

 

Смоляк Володимир Мирославович

заступник директора з навчальної роботи, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист.

Освіта. Запорізький педагогічний коледж, Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького, Класичний приватний університет.

Спеціальність за дипломом: вчитель початкових класів, організатор розвиваючих комп’ютерних ігор, вчитель хімії та основ інформатики.

Викладає інформатику, методику навчання інформатики, практичний курс інформатики з елементами програмування, практичний курс інформатики, інформаційно­комунікаційні технології навчання, технічні засоби навчання.

Методична проблема.

Удосконалення персонального навчального середовища майбутнього вчителя початкової школи.

Публікації.

  • До проблеми формування освітнього середовища вчителя Нової української школи. Актуальні питання сучасної педагогіки: творчість, майстерність, професіоналізм: збірник матеріалів Міжн. викладацько-студент. наук.-практ. конф., 13 бер. 2020 р. Кременчук: Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С. Макаренка, 2020.
  • До проблеми формування персонального навчального середовища майбутнього вчителя початкової школи в умовах карантину. Підготовка фахівців дошкільної та початкової галузі в контексті сучасних тенденцій розвитку педагогічної освіти: проблеми, теорія, практика: збірник матеріалів ІІ Регіон. наук.-практ. конф., 8 квіт. 2020 р. Запоріжжя: КЗВО ХННРА ЗОР, 2020.

 

Череп Тетяна Володимирівна

спеціаліст першої кваліфікаційної категорії.

Освіта. Запорізький державний університет.

Спеціальність за дипломом: математика.

Викладає математику, основи початкового курсу математики, методику навчання математики.

 

Чеченя Вадим Сергійович

викладач вищої кваліфікаційної категорії.

Освіта. Запорізький національний університет.

Спеціальність за дипломом: прикладна математика.

Викладає інформатику, основи алгоритмізації та програмування, практичний курс інформатики з елементами програмування, ІКТ, ТЗН.

Методична проблема.

Використання веб-ресурсів для формування ІКТ компетентності учнів у Новій українській школі.

Публікації.

  • Використання WEB-ресурсів для формування ІКТ компетентностей учнів в НУШ. Інновації у професійній діяльності педагога: проблеми, теорія, практика: збірник матеріалів ІІІ Регіон. наук.-практ. конф., 22 квіт. 2020 р. Нікополь: КВНЗ «НПК» ДОР, 2020.

 

Шестопал Олена Олегівна

спеціаліст.

Освіта. Запорізький національний університет.

Спеціальність за дипломом: фахівець з інформаційних технологій, вчитель інформатики.

Викладає основи алгоритмізації та програмування, практичний курс інформатики, інформатику (ІКТ, ТЗН).

Методична проблема.

Форми і методи активізації освітньої діяльності студентів на заняттях з інформатики.